مدیریت حوزه مدیر عامل و روابط عمومی |
شرح وظایف :
- برنامه ریزی بمنظور انعكاس اهداف، سياست ها، فعاليت ها، برنامه ها به مراجع ذیربط .
- گردآوری، جمع بندی، تحليل نظرها، ديدگـاهها در زمـينه فعاليتـهای شركت و ارائه به مديريت .
- برنامه ریزی و هماهنگی بمنظور برگزاری مطلوب جلسات مدیر عامل .
- برقراری ارتباط، تعیین وقت ملاقات و پاسخگویی به مراجعه کنندگان و تماس گیرندگان درخصوص امور جاری .
- دریافت مکاتبات، طبقه بندی آنها و برنامه ریزی بمنظور اخذ دستور مدیر عامل و ارجاع به واحدهای ذی ربط .
- ثبت و نگهداری مکاتبات محرمانه .
- تلاش برای تقويت هر چه بيشتر روحيه تفاهم بين كاركنان و مديران و زمينه سازی برای برقراری ارتباطات بين آنان.
- تدارك تمهيدات و اقدامات لازم برای راهنمايی ارباب رجوع و تسهيل دسترسی به مراكز و مسئولان شركت .
- تلاش در جهت استفاده از تكنولوژی های نوين اطلاع رسانی .
- تهيه و تنظيم اطلاعات پايه ای از شركت برای ارائه به مراجع ذيربط .
- اقدام درجهت تنوير افكار عمومی از طريق ارسال جوابيه، اصلاحيه و تكذيب به مطالب مطروحه در رسانه های جمعی .
- برنامه ریزی جهت برگزاری سميـنارها و گردهمايی تخصصی و عـمومی شركت
- مشاركت در برگزاری سمينارها و گردهمايی تخصصی و عمومی شركت .
- پوشش تبليغی ساختمان ها و فضاهای عمومی شركت در گراميداشت ايام و مناسبت های ويژه .
- برنامه ريزی نمايشگاه ها ( سالانه، دائمی و ..... ) در خارج و داخل كشور
- سنجش افكار عمومی درون سازمانی به منظور بازيابی مسائل و ارائه راه كارهای مناسب به مديريت .
- طراحی و اجرای نظام گردآوری پيشنهادهای كاركنان به منظور ترغيب كاركنان به مشاركت هر چه مؤثرتر در بهبود جريان امور شركت
- برنامه ريزی در جهت ساماندهی اطلاعات موجود فعاليت های شركت از طريق فيلم، عكس، نوار .
- برقراری ارتباط با واحدهای سازمانی ذيربط در شركتهای زيرمجموعه به منظور انجام وظايف محوله .
- انجام ساير وظايف محوله برحسب ارجاع از سوی مقام مافوق .
|
|
|
|